Bikini zastępuje HobbitaBikini zastępuje HobbitaBikini zastępuje HobbitaBikini zastępuje Hobbita
Kamizelka ratunkowa przygotowana (fot. Air New Zealand)

Bikini zastępuje Hobbita

Bikini zastępuje Hobbita
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Utrata zaufania klientów, coraz gorsze wyniki finansowe, pomoc rządowa ratująca przed bankructwem, a w końcu odświeżenie marki. To nie historia LOT-u, ale linii lotniczych Air New Zealand. Motywem przewodnim ich kampanii jest bezpieczeństwo przedstawiane w kontrowersyjny lub zaskakujący sposób – ostatnio z udziałem modelek w bikini.

Ponad czterominutowy tegoroczny spot Air New Zealand, promujący loty na Wyspy Cooka na Pacyfiku, łączy motywy znane z kilku różnych filmów reklamowych. W jednym z pierwszych kadrów widzimy kilkuletniego Travela Ngatamariki mieszkającego na wyspie, oraz atrakcyjnych i uśmiechniętych pracowników linii.

Wszystko podobne do setek innych spotów – kolorowych pocztówek reklamowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja