Na zatłoczonym rynku letnich produktów przebić się jest naprawdę trudno. Kolejne rodzaje lodów, sprzętu sportowego czy ubrań walczą o wakacyjną klientelę, co jest o tyle trudniejsze, że ludzie chcieliby również odpocząć od bycia konsumentami, na których wiecznie polują dostarczyciele dóbr wszelakich. Ale, paradoksalnie, urlopowicze to właśnie doskonale wyróżniająca się grupa docelowa. Wielu próbuje to wykorzystać, w tym i kanadyjski producent odzieży plażowej Solestorm. Łącząc przyjemne z pożytecznym, promuje on ostatnio swój nowy produkt – bikini mające chronić przed rakiem skóry.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.