Big Star i jego niezobowiązujące inspiracje w jeansieBig Star i jego niezobowiązujące inspiracje w jeansieBig Star i jego niezobowiązujące inspiracje w jeansieBig Star i jego niezobowiązujące inspiracje w jeansie

Big Star i jego niezobowiązujące inspiracje w jeansie

Big Star i jego niezobowiązujące inspiracje w jeansie
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Firma Big Star po raz kolejny stara się zainteresować klientów oferowanymi przez siebie ubraniami, sięgając po innowacyjne rozwiązania marketingowe. Na przykład sprawdzone wcześniej przez Levi’sa. Tym razem nie tylko wykorzystała technologię Flash i sekwencje wideo, ale i zaprosiła do promowania swej najnowszej kolekcji ciekawych ludzi – osoby o niecodziennych pasjach życiowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja