Agencje reklamowe ostrzegają klientów mających swe podstawowe siedziby w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, aby nie podkreślali kraju pochodzenia swoich marek, póki wojna w Iraku podżega nastroje antyzachodnie na całym świecie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
McCann-Erickson – jedna z największych światowych agencji, wśród klientów której można znaleźć zarówno Microsoft, jak i Coca-Colę, poradziła klientom, aby nie "owijali marek w narodowe flagi", a zamiast tego raczej podkreślali swe lokalne korzenie. "Kampanie Public Relations powinny podkreślać, że produkty przeznaczone do zbojkotowania w rzeczywistości powstają na miejscu i z miejscowych surowców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |