Big Mac, made in Poland - Marketing przy Kawie
Big Mac, made in PolandBig Mac, made in PolandBig Mac, made in PolandBig Mac, made in Poland

Big Mac, made in Poland

Big Mac, made in Poland
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Agencje reklamowe ostrzegają klientów mających swe podstawowe siedziby w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, aby nie podkreślali kraju pochodzenia swoich marek, póki wojna w Iraku podżega nastroje antyzachodnie na całym świecie.

McCann-Erickson – jedna z największych światowych agencji, wśród klientów której można znaleźć zarówno Microsoft, jak i Coca-Colę, poradziła klientom, aby nie "owijali marek w narodowe flagi", a zamiast tego raczej podkreślali swe lokalne korzenie. "Kampanie Public Relations powinny podkreślać, że produkty przeznaczone do zbojkotowania w rzeczywistości powstają na miejscu i z miejscowych surowców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to