Big Deal wyjmuje żądłoBig Deal wyjmuje żądłoBig Deal wyjmuje żądłoBig Deal wyjmuje żądło
Zakupy grupowe – przyjemność tylko dla odważnych? (fot. Brad Pict/Fotolia)

Big Deal wyjmuje żądło

Big Deal wyjmuje żądło
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak serwisy zakupów grupowych chcą promować się w dobie kryzysu? Irlandzki oddział Big Deal stara się zaangażować odbiorców, proponując im zjedzenie skorpiona i dając możliwość wygrania 300 euro. Tymczasem polskie serwisy niedawno inspirowały się aferą, w której zdjęcia Natalii Siwiec użyto do zareklamowania środka wybielającego miejsca intymne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się