Bielizna pani prezydentBielizna pani prezydentBielizna pani prezydentBielizna pani prezydent

Bielizna pani prezydent

Bielizna pani prezydent
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Kiedy w Polsce polityczni sztabowcy i agencje prowadzące kampanie łapią pierwszy powyborczy oddech, w USA trwają już działania związane z prezydenckim bojem roku 2008. Oficjalnych kandydatów oczywiście wciąż brak. Wcale nie przeszkadza to jednak we wprowadzaniu na rynek pierwszych wyborczych gadżetów reklamowych.

Intensywne promowanie się polityków w Polsce trwa najwyżej kilka miesięcy. Po wyborach tego rodzaju komunikacja marketingowa zamiera. Nie jest to najlepsza sytuacja ani dla firm zajmujących się ogólnie marketingiem politycznym (nie tylko wyborczym), ani dla samych polityków (zob. Co dalej, panie Tusk?).

Tymczasem za oceanem walka o politycznego klienta rozkręca się, choć finał „transakcji” nastąpi dopiero za trzy lata.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja