Biały kruk czy tłum gołębiBiały kruk czy tłum gołębiBiały kruk czy tłum gołębiBiały kruk czy tłum gołębi

Biały kruk czy tłum gołębi

Biały kruk czy tłum gołębi
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Skuteczność działań promocyjnych zależy od wielu czynników. "Gazeta Wyborcza" dołącza do wtorkowych wydań atrakcyjne tytuły klasyki literatury światowej. Na przykładzie tej promocji opisujemy prawdopodobne powody, dla których książki te wciąż zalegają w wielu kioskach, a osoby, które we wtorki nie upolowały pożądanych tytułów, są o wiele mniej skłonne nabyć je teraz, gdy napotkać je mogą niemal w każdym kiosku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja