Bezsenność w KrakowieBezsenność w KrakowieBezsenność w KrakowieBezsenność w Krakowie

Bezsenność w Krakowie

Bezsenność w Krakowie
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Niczym grzyby po deszczu powstają kolejne przedsięwzięcia reklamujące uroki stolicy Małopolski. Istotne, że marketingowym standardem stają się kampanie adresowane w głównej mierze do obcokrajowców.

Tak było kilka tygodni temu, gdy na ekranach (m.in. Eurosport, National Geographic oraz Discovery) pojawił się film reklamowy „Krakow, free your mind” (zob. Kraków przyciąga uwagę). Kolejna produkcja, „W Krakowie nie ma czasu na sen”, skierowana jest przede wszystkim do Niemców. Równolegle jednak miasto walczy o rodzimych turystów. Na samą krajową promocję przeznaczono 671 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja