Bezpieczeństwo w stylu BollywoodBezpieczeństwo w stylu BollywoodBezpieczeństwo w stylu BollywoodBezpieczeństwo w stylu Bollywood

Bezpieczeństwo w stylu Bollywood

Bezpieczeństwo w stylu Bollywood
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Morze atramentu i miliony bitów zostały już wykorzystane w najróżniejszego rodzaju kampaniach promujących bezpieczny seks czy ostrzegających przed zagrożeniem AIDS. Co w tej dziedzinie mają do zaproponowania Indie?

Coraz częściej twórcy kampanii promujących stosowanie intymnych zabezpieczeń starają się mówić głosem tych, do których przekaz ma w zamierzeniu dotrzeć. Na przykład spoty francuskiej organizacji AIDES realizowano w stylu, który miał szansę znaleźć odzew wśród młodych, dość aktywnych seksualnie Europejczyków i Amerykanów. W Indiach kampanię o podobnej misji podjęły wspólnymi siłami: Alliance National contre le Sida, Frontiers Prevention Project, tamtejszy departament ds.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja