Morze atramentu i miliony bitów zostały już wykorzystane w najróżniejszego rodzaju kampaniach promujących bezpieczny seks czy ostrzegających przed zagrożeniem AIDS. Co w tej dziedzinie mają do zaproponowania Indie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Coraz częściej twórcy kampanii promujących stosowanie intymnych zabezpieczeń starają się mówić głosem tych, do których przekaz ma w zamierzeniu dotrzeć. Na przykład spoty francuskiej organizacji AIDES realizowano w stylu, który miał szansę znaleźć odzew wśród młodych, dość aktywnych seksualnie Europejczyków i Amerykanów. W Indiach kampanię o podobnej misji podjęły wspólnymi siłami: Alliance National contre le Sida, Frontiers Prevention Project, tamtejszy departament ds.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.