Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych) - Marketing przy Kawie
Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych)Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych)Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych)Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych)

Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych)

Bez presji, a z rozsądku (Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych)
Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych, tworzony z inicjatywy Komitetu Badań Radiowych przy udziale całego rynku radiowego w Polsce, stał się regulacją obowiązującą podmioty radiowe od 1 lutego 2006 roku. Efektem kilku miesięcy prac Komitetu Badań Radiowych (KBR) i powołanej przez KBR Rady Etyki (RE) jest prezentowana w artykule wersja Kodeksu.

Jasno sprecyzowane i określone w Kodeksie procedury mają zapobiec sytuacjom, w których nadawca radiowy mógłby próbować wpływać na wyniki słuchalności poprzez pośrednie ingerowanie w odpowiedzi składane przez respondentów w trakcie telefonicznych wywiadów.

Podmioty powołujące Komitet Badań Radiowych i Radę Etyki wzorowały się na sprawdzonych rozwiązaniach w Niemczech, USA i innych krajach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to