Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych, tworzony z inicjatywy Komitetu Badań Radiowych przy udziale całego rynku radiowego w Polsce, stał się regulacją obowiązującą podmioty radiowe od 1 lutego 2006 roku. Efektem kilku miesięcy prac Komitetu Badań Radiowych (KBR) i powołanej przez KBR Rady Etyki (RE) jest prezentowana w artykule wersja Kodeksu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jasno sprecyzowane i określone w Kodeksie procedury mają zapobiec sytuacjom, w których nadawca radiowy mógłby próbować wpływać na wyniki słuchalności poprzez pośrednie ingerowanie w odpowiedzi składane przez respondentów w trakcie telefonicznych wywiadów.
Podmioty powołujące Komitet Badań Radiowych i Radę Etyki wzorowały się na sprawdzonych rozwiązaniach w Niemczech, USA i innych krajach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.