Bez planu pomysł jest niczymBez planu pomysł jest niczymBez planu pomysł jest niczymBez planu pomysł jest niczym

Bez planu pomysł jest niczym

Bez planu pomysł jest niczym
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Od czego zacząć, gdy zamierza się wprowadzić program lojalnościowy? Dobry plan pozwala uniknąć działań chaotycznych, oszczędza mnóstwo czasu oraz zapewnia spójność komunikacji działań na rynku. John Lynch z firmy Lynka podczas prelekcji na ubiegłorocznym kongresie programów lojalnościowych ECU Marketing w Jabłonnie zaproponował harmonogram przygotowań, który z pewnością przyda się podczas weryfikacji podjętych działań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja