Reklama radiowa nie jest specjalnie popularnym medium. Jednak i w niej pojawiają się pomysły warte opisania. Ostatnia kampania sieci sklepów RTV Euro AGD jest dobrą ilustracją ciekawego zjawiska z zakresu psychologii reklamy. Czasem jedno zdanie potrafi zmienić sens całego przekazu. Warto wiedzieć, gdzie mogą kryć się potencjalne pułapki. Zjawisko torowania (primingu), opisywane w artykule, czasami bywa porównywane z reklamą podprogową – po to jedynie, żeby pokazać, iż nie da się jeszcze efektywnie stymulować nieświadomych konsumentów do zakupów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.