Bez kitu!Bez kitu!Bez kitu!Bez kitu!

Bez kitu!

Bez kitu!
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklama radiowa nie jest specjalnie popularnym medium. Jednak i w niej pojawiają się pomysły warte opisania. Ostatnia kampania sieci sklepów RTV Euro AGD jest dobrą ilustracją ciekawego zjawiska z zakresu psychologii reklamy. Czasem jedno zdanie potrafi zmienić sens całego przekazu. Warto wiedzieć, gdzie mogą kryć się potencjalne pułapki. Zjawisko torowania (primingu), opisywane w artykule, czasami bywa porównywane z reklamą podprogową – po to jedynie, żeby pokazać, iż nie da się jeszcze efektywnie stymulować nieświadomych konsumentów do zakupów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja