BERT – nowa aktualizacja Google i jej wpływ na SEOBERT – nowa aktualizacja Google i jej wpływ na SEOBERT – nowa aktualizacja Google i jej wpływ na SEOBERT – nowa aktualizacja Google i jej wpływ na SEO
Teraz liczy się 100% zgodności wyniku wyszukiwania z intencjami szukającego (fot. Pixabay)

BERT – nowa aktualizacja Google i jej wpływ na SEO

BERT – nowa aktualizacja Google i jej wpływ na SEO
Piotr Jacek

Piotr Jacek

-

senior SEO specialist, DevaGroup

Piotr Jacek

Piotr Jacek

senior SEO specialist
DevaGroup

Pozycjonowaniem i optymalizacją stron zajmuje się od 2010 r. Prywatnie pasjonat szeroko pojętej muzyki i dobrego filmu.

Pod koniec października Google na oficjalnym blogu zapowiedział prawdopodobnie jedną z największych zmian algorytmu od przynajmniej pięciu lat. Aktualizacja BERT według zapowiedzi ma wpłynąć na aż 10% zapytań wpisywanych w Google. Spowoduje duże przetasowanie stron w wynikach wyszukiwania.

Warto dowiedzieć się, czym właściwie jest BERT, jak działa, a przede wszystkim jakie zmiany niesie dla branży SEO. Co zrobić, jeśli po wdrożeniu tej aktualizacji nasza strona osiągnie gorsze wyniki?
Google stale poprawia swoje algorytmy
Wyszukiwarki stron internetowych służą przede wszystkim do znajdowania informacji na przeróżne tematy, o których bardzo często sami nic nie wiemy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja