Benq gra nie fair - Marketing przy Kawie
Benq gra nie fairBenq gra nie fairBenq gra nie fairBenq gra nie fair

Benq gra nie fair

Benq gra nie fair
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Najnowsza reklama przenośnego odtwarzacza mp3 firmy Benq, zdaniem wielu Amerykanów, łamie wszelkie zasady etyczne. Przeczuleni na punkcie traumatycznego przeżycia, jakim był atak na WTC, zażądali zaprzestania jej publikacji.

Niesmak wywołało zdjęcie zamieszczone na chińskiej stronie wspomnianej firmy. Przedstawia ono nastolatka stojącego na tle dymiących zgliszczy, przypominających ruiny World Trade Center. Na piersi chłopaka widnieje firmowy odtwarzacz mp3, kształtem zbliżony do „nieśmiertelników”, czyli plakietek identyfikacyjnych stosowanych w amerykańskim wojsku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to