Benetton wprowadza spywareBenetton wprowadza spywareBenetton wprowadza spywareBenetton wprowadza spyware

Benetton wprowadza spyware

Benetton wprowadza spyware
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Spyware - to brzmi niemal jak zabawka Jamesa Bonda, zwłaszcza gdy wiadomo, że producentem jest sponsor tego filmu, firma Philips. Jeśli chodzi o marketing, to właściwie byłoby na tyle: niedługo w ubraniach marki Sisley znajdzie się 15 milionów "tajnych" radionadajników. Sisley to marka należąca do dobrze znanego producenta odzieży - Benettona.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja