Benedyktyni rozkręcają interes - Marketing przy Kawie
Benedyktyni rozkręcają interesBenedyktyni rozkręcają interesBenedyktyni rozkręcają interesBenedyktyni rozkręcają interes

Benedyktyni rozkręcają interes

Benedyktyni rozkręcają interes
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Benedyktyni z Tyńca chcą trafić przez żołądek do serca konsumenta. Wzorem mnichów z Zachodu połączyli wielowiekową tradycję ze zmysłem do interesów. W efekcie weszli na rynek z produktami sygnowanymi własnym logo.

Marka benedyktyńska to przede wszystkim produkty spożywcze oparte na dawnych, sprawdzonych recepturach lub pochodzące z klasztorów benedyktyńskich w całej Europie. Jak podkreślają zakonnicy, tradycja opiera się na więzi z naturą, dlatego ich produkty są „proste i zwyczajne”. Wśród klasztornych specjałów znalazły się między innymi: ser świętego Bonifacego z kminkiem lub czosnkiem, konfitura medytacyjna ze śliwek z cynamonem i goździkami, wędliny, ryby, syropy czy ciastka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to