Benedyktyni z Tyńca chcą trafić przez żołądek do serca konsumenta. Wzorem mnichów z Zachodu połączyli wielowiekową tradycję ze zmysłem do interesów. W efekcie weszli na rynek z produktami sygnowanymi własnym logo.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marka benedyktyńska to przede wszystkim produkty spożywcze oparte na dawnych, sprawdzonych recepturach lub pochodzące z klasztorów benedyktyńskich w całej Europie. Jak podkreślają zakonnicy, tradycja opiera się na więzi z naturą, dlatego ich produkty są „proste i zwyczajne”. Wśród klasztornych specjałów znalazły się między innymi: ser świętego Bonifacego z kminkiem lub czosnkiem, konfitura medytacyjna ze śliwek z cynamonem i goździkami, wędliny, ryby, syropy czy ciastka.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |