Ben & Jerry’s – lody po amerykańsku. Jak zarządza się marką popkulturowo-społeczną?Ben & Jerry’s – lody po amerykańsku. Jak zarządza się marką popkulturowo-społeczną?Ben & Jerry’s – lody po amerykańsku. Jak zarządza się marką popkulturowo-społeczną?Ben & Jerry’s – lody po amerykańsku. Jak zarządza się marką popkulturowo-społeczną?
Nie dla nas lody po amerykańsku? (kadr ze spotu B&J „Join The Climate Movement”)

Ben & Jerry’s – lody po amerykańsku. Jak zarządza się marką popkulturowo-społeczną?

Ben & Jerry’s – lody po amerykańsku. Jak zarządza się marką popkulturowo-społeczną?
Ada Napierała, Mateusz Koncewicz

Ada Napierała, Mateusz Koncewicz

-

, PND Futura

Ada Napierała, Mateusz Koncewicz

Ada Napierała, Mateusz Koncewicz

PND Futura

Niecodzienne smaki. Chwytliwe nazewnictwo. Opowiadający historie packaging design. Generalnie dużo luzu, dystansu, kreatywności i emocji. Oto przepis amerykańskiej marki Ben & Jerry’s na doskonałego (marketingowo) loda i rynkowy sukces. Aż ma się ochotę zapytać: dlaczego tego brandu nie ma w Polsce?

Dzisiejsze perspektywy globalizacji rynkowej, rozwoju technologii oraz przepływu informacji pozwalają na szybki, wręcz ekspresowy rozwój marketingu. Dzięki sprzyjającym okolicznościom dziedzina ta stała się na wskroś dynamiczna i nowoczesna.

Nowoczesna w znaczeniu odchodzenia od standardowych środków wyrazu – np. kanonów nazw, szablonowych fontów czy form przekazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się