Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?

Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?

Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?
Adam Łaszyn

Adam Łaszyn

-

prezes, Alert Media Communications

Adam Łaszyn

Adam Łaszyn

prezes
Alert Media Communications

Założyciel i prezes Alert Media Communications. W branży PR od 1998 roku. Doradca w zakresie strategii komunikacji i trener medialny setek czołowych polskich firm, instytucji i osób publicznych. Wykładowca w zakresie różnych dziedzin PR m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, na Politechnice Gdańskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz London School of Public Relations w Warszawie. Autor kompleksowego poradnika kontaktów z mediami „Media i ty”. Współautor książki „Sztuka public relations” i pierwszego w Polsce „Leksykonu public relations”.

Od kilku lat mam zaszczyt otwierać Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie podsumowaniem poprzedniego roku. Ściślej zaś – czasu od kongresu do kongresu. W tym subiektywnym rankingu pojawiają się znaczące dla branży PR wydarzenia i projekty zarówno z kraju, jak i z zagranicy. A będzie w tym roku o czym mówić!

Rok temu rzeszowski kongres odbywał się w niemal szczytowym momencie prezydenckiej kampanii wyborczej. Jej wynik – już po imprezie w Rzeszowie – uruchomił ciąg zdarzeń, które zmieniły nasz kraj.

Ta zmiana, zwana dobrą przez zwycięską siłę polityczną, wyraźnie wpłynęła też na polski świat PR. To nie tylko trzęsienie ziemi w komórkach PR administracji rządowej i firm państwowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się