Beacony – przyszłość marketingu czy kolorowy gadżet?Beacony – przyszłość marketingu czy kolorowy gadżet?Beacony – przyszłość marketingu czy kolorowy gadżet?Beacony – przyszłość marketingu czy kolorowy gadżet?
Beacony pomagają drobnym usługodawcom, ale nie tylko im (fot. Pixabay)

Beacony – przyszłość marketingu czy kolorowy gadżet?

Beacony – przyszłość marketingu czy kolorowy gadżet?
Wincenty Kokot

Wincenty Kokot

-

business development manager, GoldenSubmarine

Wincenty Kokot

Wincenty Kokot

business development manager
GoldenSubmarine

W ciągu ostatnich lat marketing interaktywny przeżył co najmniej kilka rewolucji. Większość z wprowadzanych nowości na stałe wpisała się w krajobraz współczesnych działań reklamowych. Jak będzie z beaconami?

Mieliśmy już zryw społecznościowy, bazujący na popularności Facebooka czy YouTube. Przeżyliśmy eksplozję mobilności, która sprawiła, że już wkrótce praktycznie każdy będzie miał w kieszeni smartfona z dostępem do Internetu.

Teraz szeroko pojęta branża coraz głośniej mówi o kolejnej rewolucji, która ma szansę sporo zmienić w codziennym życiu konsumentów i w pracy marketerów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja