W ciągu ostatnich lat marketing interaktywny przeżył co najmniej kilka rewolucji. Większość z wprowadzanych nowości na stałe wpisała się w krajobraz współczesnych działań reklamowych. Jak będzie z beaconami?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mieliśmy już zryw społecznościowy, bazujący na popularności Facebooka czy YouTube. Przeżyliśmy eksplozję mobilności, która sprawiła, że już wkrótce praktycznie każdy będzie miał w kieszeni smartfona z dostępem do Internetu.
Teraz szeroko pojęta branża coraz głośniej mówi o kolejnej rewolucji, która ma szansę sporo zmienić w codziennym życiu konsumentów i w pracy marketerów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.