Bawełniana Polska WalczącaBawełniana Polska WalczącaBawełniana Polska WalczącaBawełniana Polska Walcząca

Bawełniana Polska Walcząca

Bawełniana Polska Walcząca
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Są na T-shirtach, bluzach i powoli przenoszą się na odzieżowe dodatki. Symbole patriotyczne wciąż zyskują na popularności w branży mody. Sprzedają się świetnie, ale czy się nie dewaluują?

Kiedy noszenie polskich barw i symboli weszło w modę? Trudno wskazać konkretny moment. Bo choć radość po 1989 roku eksponowano nieco chętniej niż zazwyczaj, prawdziwy boom miał miejsce tuż po kryzysie ekonomicznym w 2008 roku. Wtedy też powstały pierwsze profesjonalne sklepy internetowe specjalizujące się w odzieży patriotycznej.

To był koniec ery kupowania chińskich ciuchów pod stadionami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się