Banki bez tajemnic (część 2 – bankowość mobilna)Banki bez tajemnic (część 2 – bankowość mobilna)Banki bez tajemnic (część 2 – bankowość mobilna)Banki bez tajemnic (część 2 – bankowość mobilna)

Banki bez tajemnic (część 2 – bankowość mobilna)

Banki bez tajemnic (część 2 – bankowość mobilna)
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Nikt nie dostaje drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Dlatego niezmiernie ważne jest odpowiednie zachowanie i kultura pracowników. Kluczem do sukcesu jest fachowa obsługa klienta – powitanie, zrozumiałe i dokładne wytłumaczenie danej kwestii, zaproszenie do dalszego kontaktu oraz uprzejme pożegnanie. Firma International Service Check zbadała jakość usług świadczonych w najbardziej znanych placówkach bankowych. Badania przeprowadzono w marcu i objęto nimi osiem krajów Europy Centralnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja