Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna) - Marketing przy Kawie
Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna)Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna)Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna)Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna)

Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna)

Banki bez tajemnic (część 1 – bankowość klasyczna)
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Nikt nie dostaje drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Dlatego niezmiernie ważne jest odpowiednie zachowanie i kultura pracowników. Kluczem do sukcesu jest fachowa obsługa klienta – powitanie, zrozumiałe i dokładne wytłumaczenie danej kwestii, zaproszenie do dalszego kontaktu oraz uprzejme pożegnanie. Firma International Service Check zbadała jakość usług świadczonych w najbardziej znanych placówkach bankowych. Badania przeprowadzono w marcu i objęto nimi osiem krajów Europy Centralnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to