Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematykiBańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematykiBańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematykiBańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
W świecie reklamy online każdy żyje w swojej bańce (fot. Pixabay)

Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki

Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się