O tym, że zakazany owoc kusi, wiadomo nie od dziś. Zakaz prezentowania spotu w telewizji stanowi doskonałą zachętę do tego, by sprawdzać, czegóż to mieliśmy nie zobaczyć. Od paru dni można odszukać w Internecie skazany na telewizyjną banicję najnowszy, zrealizowany z rozmachem spot konsoli do gier komputerowych Xbox 360 firmy Microsoft.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Akcja reklamy rozgrywa się w hali dworca. Idący nią mężczyzna staje oko w oko z dwoma typami w garniturach. Bez słów rozumiemy, że są między nimi niewyrównane porachunki. Nagle mężczyzna wyciąga broń – a raczej, jak się okazuje, jedynie dłoń, która dwoma palcami imituje pistolet. Przeciwnicy reagują tym samym. W tym momencie wszyscy wokół wyciągają podobne „uzbrojenie” i po chwili cała hala zastyga: każdy trzyma kogoś na muszce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.