Bamboocha jak cholera - Marketing przy Kawie
Bamboocha jak choleraBamboocha jak choleraBamboocha jak choleraBamboocha jak cholera

Bamboocha jak cholera

Bamboocha jak cholera
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklamodawcy wymyślają różne formy kategoryzacji świata, pomagające w odpowiedniej percepcji marki lub przekazujące odpowiednie zachowania. Dobrym pomysłem jest zaproponowanie słowa, zwrotu, który przyjmie się przynajmniej na czas promocji, lub jako zwrot potocznego języka nabierze dodatkowych odniesień do reklamowanych produktów. W artykule opisane są dwa przykłady - "bamboocha" z reklamy Fanty oraz "bollocks" z reklamy Volkswagena.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to