Pod koniec kwietnia McDonald’s, a w zasadzie jego brytyjski oddział, rozpoczął kolejną kampanię reklamową. Celem przedsięwzięcia nie jest jednak promocja kolejnych produktów serwowanych w lokalach. Tym razem fastfoodowy potentat chce poprawić obraz siebie jako pracodawcy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zadanie to wydaje się karkołomne. W ciągu ostatnich lat pod adresem firmy wysunięto sporo zarzutów, różnego kalibru. Niełatwo będzie jedną akcją marketingową – nawet świetnie przygotowaną – zmienić skojarzenia narosłe w umysłach konsumentów. A dla nich termin McJob ma jednoznacznie negatywny wydźwięk, natomiast określane tak zjawisko zaliczane jest do elementów kultury masowej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.