Bądź dumny ze swej McPracyBądź dumny ze swej McPracyBądź dumny ze swej McPracyBądź dumny ze swej McPracy

Bądź dumny ze swej McPracy

Bądź dumny ze swej McPracy
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Pod koniec kwietnia McDonald’s, a w zasadzie jego brytyjski oddział, rozpoczął kolejną kampanię reklamową. Celem przedsięwzięcia nie jest jednak promocja kolejnych produktów serwowanych w lokalach. Tym razem fastfoodowy potentat chce poprawić obraz siebie jako pracodawcy.

Zadanie to wydaje się karkołomne. W ciągu ostatnich lat pod adresem firmy wysunięto sporo zarzutów, różnego kalibru. Niełatwo będzie jedną akcją marketingową – nawet świetnie przygotowaną – zmienić skojarzenia narosłe w umysłach konsumentów. A dla nich termin McJob ma jednoznacznie negatywny wydźwięk, natomiast określane tak zjawisko zaliczane jest do elementów kultury masowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja