Badanie product placementBadanie product placementBadanie product placementBadanie product placement

Badanie product placement

Badanie product placement
Pentagon Research

Pentagon Research

-

Pentagon Research

Pentagon Research

W dniach 2–9 września br. firma Pentagon Research przeprowadziła badanie product placement w głównych polskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo zbadano ekspozycje marek w reality show „Big Brother 4.0”, emitowanym w TV4 (nie monitorowano seriali z tej stacji). Zbadano zarówno ekspozycje marek istniejących, jak i nieistniejących – wymyślonych na potrzeby produkcji telewizyjnych. Wzięto pod uwagę zarówno ekspozycje z logotypami wyraźnie eksponowanymi, jak i te z logotypami częściowo i całkowicie zasłoniętymi. Na TV4 dodatkowo sprawdzono ilość ekspozycji butelek wody mineralnej bez żadnego logotypu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja