„Chcecie zaangażowanego w markę konsumenta?”. „Tak!” „I takiego, który będzie ją promował wśród znajomych i nieznajomych w Internecie, na mieście, poprzez WOM?”. „Tak!” „I takiego, który będzie pragnął, aby rosła, rozwijała się i była cool?”. „Tak!”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Więc dlaczego męczycie tego konsumenta nieangażującymi ankietami, nudnymi wywiadami indywidualnymi, wymuszoną dyskusją na fokusach? Dlaczego nie wierzycie w jego kompetencje jako współtwórcy marek?”.
Być może najwyższy czas, aby zarządzający markami otworzyli się nie tylko na nowe koncepcje marketingowe, ale także na przełomowe idee, które pojawiły się kilka lat temu w badaniach konsumenckich.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.