Badania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucjiBadania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucjiBadania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucjiBadania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucji
Czy insighty z Sieci są gorsze od fokusów? (fot. JiSIGN/Fotolia)

Badania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucji

Badania według metodologii społeczność on-line. Śmielej w stronę rewolucji
Agata Wiszniewska

Agata Wiszniewska

-

Agata Wiszniewska

Agata Wiszniewska

„Chcecie zaangażowanego w markę konsumenta?”. „Tak!” „I takiego, który będzie ją promował wśród znajomych i nieznajomych w Internecie, na mieście, poprzez WOM?”. „Tak!” „I takiego, który będzie pragnął, aby rosła, rozwijała się i była cool?”. „Tak!”.

„Więc dlaczego męczycie tego konsumenta nieangażującymi ankietami, nudnymi wywiadami indywidualnymi, wymuszoną dyskusją na fokusach? Dlaczego nie wierzycie w jego kompetencje jako współtwórcy marek?”.

Być może najwyższy czas, aby zarządzający markami otworzyli się nie tylko na nowe koncepcje marketingowe, ale także na przełomowe idee, które pojawiły się kilka lat temu w badaniach konsumenckich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja