Badania marketingowe: pandemia niańką wynalazkówBadania marketingowe: pandemia niańką wynalazkówBadania marketingowe: pandemia niańką wynalazkówBadania marketingowe: pandemia niańką wynalazków
Czy da się to przeprowadzić online – i to w sposób zautomatyzowany? (fot. Pixabay)

Badania marketingowe: pandemia niańką wynalazków

Badania marketingowe: pandemia niańką wynalazków
Mateusz Głowacki

Mateusz Głowacki

-

dyrektor badań ilościowych, Ipsos Polska

Mateusz Głowacki

Mateusz Głowacki

dyrektor badań ilościowych
Ipsos Polska

Psycholog, absolwent Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na UW. W badaniach od roku 2003, z krótką przerwą na rok w dziale marketingu po stronie klienta (Mars, Inc.). Przez ponad 3 lata mieszkał i pracował w Pradze; mówi płynnie po czesku. W Ipsos przez 5 lat kierował działem badań reklamy. Aktualnie specjalizuje się w strategicznych badaniach marki, badaniach innowacji i badaniach procesów zakupowych. Doświadczony moderator warsztatów aktywacyjnych i kreatywnych. Wierzy, że badania mają sens tylko wtedy, kiedy pomagają rozwiązać realny problem biznesowy.

Epidemia COVID-19 przyspieszyła transformację cyfrową wielu dziedzin naszego życia. Często nie oznaczało to jednak tworzenia nowych narzędzi zupełnie od podstaw, tylko raczej upowszechnienie i dopracowanie rozwiązań już istniejących. Czy wiecie np., że popularne dziś Microsoft Teams zostały oficjalnie wprowadzone na rynek już w 2017? Cyfrowe przyspieszenie nie ominęło też świata badań marketingowych. Z czym to się wiąże?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się