Badacze niezbędni – pogromcy mitów i współtwórcy konsumpcjiBadacze niezbędni – pogromcy mitów i współtwórcy konsumpcjiBadacze niezbędni – pogromcy mitów i współtwórcy konsumpcjiBadacze niezbędni – pogromcy mitów i współtwórcy konsumpcji
Odpowiednia perspektywa i narzędzia pozwalają dostrzec więcej (fot. alphaspirit/Fotolia)

Badacze niezbędni – pogromcy mitów i współtwórcy konsumpcji

Badacze niezbędni – pogromcy mitów i współtwórcy konsumpcji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kongres Badaczy Rynku i Opinii, który w tym roku odbył się 17 i 18 października, to przegląd ciekawych wyników badań, osiągnięć, ale i środowiskowa dyskusja na temat stanu branży badań marketingowych. Hasło tegorocznego kongresu – „Nowe źródła, nowe narzędzia, nowe możliwości” – trafnie oddało wielość poruszanych tematów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja