Backchannel, czyli publiczność w publiczności. Warto nad nią zapanowaćBackchannel, czyli publiczność w publiczności. Warto nad nią zapanowaćBackchannel, czyli publiczność w publiczności. Warto nad nią zapanowaćBackchannel, czyli publiczność w publiczności. Warto nad nią zapanować

Backchannel, czyli publiczność w publiczności. Warto nad nią zapanować

Backchannel, czyli publiczność w publiczności. Warto nad nią zapanować
Anna Miotk

Anna Miotk

-

Anna Miotk

Anna Miotk

Dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Pracuje również jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, niedawno wydanej książki „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Słuchacze siedzą na sali, ale cały czas są aktywni w social media. Dyskutują, komentują, uzupełniają, oceniają... Organizatorzy kongresów i innych wydarzeń już z pewnością zauważyli ten równoległy nurt konferencyjnych rozmów. Powinni jednak zwrócić na niego baczniejszą uwagę, bo wydarzenie może na nim zarówno zyskać, jak i stracić.

O tym, że nowe technologie internetowe i media społecznościowe zmieniły krajobraz medialny, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Doświadczyła tego każda osoba, która pracuje w public relations dłużej niż 10 lat. Dla najmłodszych stażem specjalistów PR jest to z kolei tak naturalne, że się nad tym nawet nie zastanawiają. Dla nich media społecznościowe istnieją, odkąd oni sami zaczęli używać Internetu, czyli praktycznie od zawsze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4912 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się