Słuchacze siedzą na sali, ale cały czas są aktywni w social media. Dyskutują, komentują, uzupełniają, oceniają... Organizatorzy kongresów i innych wydarzeń już z pewnością zauważyli ten równoległy nurt konferencyjnych rozmów. Powinni jednak zwrócić na niego baczniejszą uwagę, bo wydarzenie może na nim zarówno zyskać, jak i stracić.O tym, że nowe technologie internetowe i media społecznościowe zmieniły krajobraz medialny, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Doświadczyła tego każda osoba, która pracuje w public relations dłużej niż 10 lat.
Dla najmłodszych stażem specjalistów PR jest to z kolei tak naturalne, że się nad tym nawet nie zastanawiają. Dla nich media społecznościowe istnieją, odkąd oni sami zaczęli używać Internetu, czyli praktycznie od zawsze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.