Axe wysyła w kosmosAxe wysyła w kosmosAxe wysyła w kosmosAxe wysyła w kosmos

Axe wysyła w kosmos

Axe wysyła w kosmos
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Marki często nagradzają zwycięzców swoich konkursów wyjazdami do znanych miast czy kurortów turystycznych. Axe promuje nowy zapach dla mężczyzn wycieczkami... w kosmos. Jeszcze bardziej nietypowe jest to, że twarzą kampanii jest 83-latek.

Gdyby ogłosić głosowanie, którzy z bohaterów masowej wyobraźni byli największymi pechowcami, pilot i astronauta Buzz Aldrin niewątpliwe miałby szanse na wysokie miejsce.

W 1969 roku był uczestnikiem misji Apollo 11 i jednym z dwóch astronautów, którzy jako pierwsi ludzie stanęli na Księżycu. Tyle że wszyscy zapamiętali tego pierwszego – Neila Armstronga, autora słynnych słów o „małym kroku człowieka, a wielkim kroku ludzkości”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja