Awatary na granicy - Marketing przy Kawie
Awatary na granicyAwatary na granicyAwatary na granicyAwatary na granicy

Awatary na granicy

Awatary na granicy
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Możliwość konstruowania wirtualnej tożsamości jest dla niektórych największą zaletą Internetu. A gdyby tak otworzyć użytkownikom drogę do przenoszenia części ich sieciowego „ja” do rzeczywistości? Można liczyć na oddźwięk i być może nieźle przy tym zarobić.

Cyberprzestrzeń pozwala nam na eksperymenty z własną tożsamością, na które nigdy nie zdobylibyśmy się w realnym świecie. Te ogromne możliwości zamazują i zmieniają samo pojęcie tożsamości – możemy mieć ich wiele, granice między nimi są płynne, a psychologowie Internetu mówią nawet o wirtualizacji osobowości realnej.

Relacjom między awatarem a jego twórcą poświęcił kilka lat życia i osobny album amerykański fotografik Robbie Cooper.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja