Avon. Czy Facebook zastąpi katalogi?

Avon. Czy Facebook zastąpi katalogi?
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Sprzedaż katalogowa znakomicie sprawdziła się w przypadku firmy Avon, ale w odniesieniu do niektórych jej marek powoli odchodzi do lamusa. Czy Facebook – bo to on miałby zastąpić drukowane katalogi – rzeczywiście okaże się skuteczniejszym kanałem dotarcia do klientek? Czyżby nastąpić miała nowa era sprzedaży bezpośredniej?

Na pomysł wykorzystania fenomenu Facebooka wpadli menedżerowie mark. – młodszej siostry Avonu. Nie zrezygnowano w jej ramach całkowicie ze sprzedaży bezpośredniej z wykorzystaniem katalogów, ale obecność w serwisie społecznościowym jest ważnym uzupełnieniem oferty. Skąd ten pomysł? Otóż wspomniany brand adresowany jest do młodszych kobiet, a jego konsultantki, należące bez wątpienia do pokolenia cyfrowego, nie są zbyt skore do odbywania wędrówek „od drzwi do drzwi”, zazwyczaj kojarzonych z tego typu działalnością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja