Automatyzacja złego procesu nie czyni go dobrym – M@il My Day 2014

Automatyzacja złego procesu nie czyni go dobrym – M@il My Day 2014
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jaka jest obecnie kondycja e-mail marketingu w Polsce i jakie są prognozy na najbliższą przyszłość? Przynajmniej częściową odpowiedź na to pytanie może dać przegląd tematów i problemów poruszonych podczas konferencji M@il My Day. 20 i 21 maja w Warszawie prezentowano nowe narzędzia i omawiano najświeższe tendencje w tej dziedzinie.

Trendy warte rozważenia w 2014 r.

Rafał Szymański z Philipsa mówił o tym, co w e-mail marketingu sprawdziło się w zeszłym roku i jakie działania mogą zyskać popularność w nadchodzących miesiącach. Wśród tych ostatnich było m.in. geotargetowanie e-maili w czasie rzeczywistym. Obecne geotargetowanie bazuje na wynikach z już przeprowadzonych kampanii – można analizować, gdzie były otwierane e-maile lub gdzie została zamówiona subskrypcja, ale nie można ocenić przed wysyłką, w którym miejscu znajduje się obecnie potencjalny klient.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się