Jaka jest obecnie kondycja e-mail marketingu w Polsce i jakie są prognozy na najbliższą przyszłość? Przynajmniej częściową odpowiedź na to pytanie może dać przegląd tematów i problemów poruszonych podczas konferencji M@il My Day. 20 i 21 maja w Warszawie prezentowano nowe narzędzia i omawiano najświeższe tendencje w tej dziedzinie.Trendy warte rozważenia w 2014 r.
Rafał Szymański z Philipsa mówił o tym, co w e-mail marketingu sprawdziło się w zeszłym roku i jakie działania mogą zyskać popularność w nadchodzących miesiącach. Wśród tych ostatnich było m.in. geotargetowanie e-maili w czasie rzeczywistym. Obecne geotargetowanie bazuje na wynikach z już przeprowadzonych kampanii – można analizować, gdzie były otwierane e-maile lub gdzie została zamówiona subskrypcja, ale nie można ocenić przed wysyłką, w którym miejscu znajduje się obecnie potencjalny klient.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.