Automatyzacja marketingu – pielęgnacja leadówAutomatyzacja marketingu – pielęgnacja leadówAutomatyzacja marketingu – pielęgnacja leadówAutomatyzacja marketingu – pielęgnacja leadów
Trzeba przygotować potencjalnego klienta do dokonania zakupu (fot. Pixabay)

Automatyzacja marketingu – pielęgnacja leadów

Automatyzacja marketingu – pielęgnacja leadów

Grzegorz Błażewicz

-

prezes zarządu, SalesManago

Grzegorz Błażewicz

prezes zarządu, SalesManago

Założyciel SalesManago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu customer data platform i marketing automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm w 50 krajach. Ma 20 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Karierę zawodową zaczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Był dyrektorem marketingu w Comarchu oraz prezesem zarządu Interia.pl. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Bartłomiej Piechota

-

specjalista ds. marketing automation, Benhauer

Bartłomiej Piechota

specjalista ds. marketing automation, Benhauer

Automatyzacja marketingu (marketing automation) to bardzo młoda dziedzina, licząca niewiele ponad 10 lat. Pierwsze systemy marketing automation powstały w Stanach Zjednoczonych w odpowiedzi na powstanie na rynku nowej sytuacji pod wpływem kilku czynników dotyczących zarówno modelu zachowania klientów, jak i samego sposobu docierania do nich z ofertą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja