Autentyczność [fragment książki „Kierunek: freelance”]Autentyczność [fragment książki „Kierunek: freelance”]Autentyczność [fragment książki „Kierunek: freelance”]Autentyczność [fragment książki „Kierunek: freelance”]
„Kierunek freelance” (fot. fragment okładki książki)

Autentyczność [fragment książki „Kierunek: freelance”]

Autentyczność [fragment książki „Kierunek: freelance”]
Ewa Brzozowska

Ewa Brzozowska

-

surface pattern designer, grafik komputerowy i ilustrator

Ewa Brzozowska

Ewa Brzozowska

surface pattern designer, grafik komputerowy i ilustrator

Z wykształcenia informatyk, z pasji – artysta. Od 2007 r. pracuje jako freelancer, a od 2011 r. z powodzeniem prowadzi własną działalność gospodarczą. Przez lata zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem marek biznesowych, obecnie specjalizuje się w projektowaniu wzorów dziecięcych.

Budowanie swojej marki na autentycznym przekazie ma ogromne znaczenie w zyskiwaniu idealnych klientów. Gdy pokazujesz siebie, twoja firma zyskuje ludzki wymiar. Jest to szczególnie ważne dla freelancerów, którzy pracują „sobą”.

Klienci decydują się na korzystanie z twoich usług nie tylko ze względu na umiejętności, lecz także na osobę, jaką jesteś – ich ulubionym trenerem, terapeutką, grafikiem albo opiekunką. Dzięki połączeniu tego, co robisz, z tym, co jest w tobie, będziesz się wyróżniać niezależnie od panujących trendów. Zamiast więc się kreować, tworzyć wymyślony wizerunek – bądź sobą, nie martwiąc się, czy nadal jesteś trendy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja