Artystyczna dusza Coca-ColiArtystyczna dusza Coca-ColiArtystyczna dusza Coca-ColiArtystyczna dusza Coca-Coli

Artystyczna dusza Coca-Coli

Artystyczna dusza Coca-Coli
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Coca-Cola kreuje nie tylko markę słodkiego napoju, ale również pewien sposób bycia. Wkracza do wielu dziedzin naszego życia po to, żeby się reklamować. W takim celu wspomaga wiele akcji społecznych i charytatywnych. Tym razem koncern proponuje krakowskim początkującym artystom lokalny konkurs.

W wielu miejscach w Krakowie pojawiły się plakaty informujące o nowym konkursie „Art De Coke”. Aby w nim uczestniczyć, wystarczy zaprojektować szatę graficzną zewnętrznych lodówek firmowych Coca-Coli, które miałyby stanąć na krakowskim Rynku Głównym. Projekty mają łączyć elementy tradycji i architektury Starego Miasta oraz promocji utrwalonego w naszej kulturze napoju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja