Coca-Cola kreuje nie tylko markę słodkiego napoju, ale również pewien sposób bycia. Wkracza do wielu dziedzin naszego życia po to, żeby się reklamować. W takim celu wspomaga wiele akcji społecznych i charytatywnych. Tym razem koncern proponuje krakowskim początkującym artystom lokalny konkurs.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W wielu miejscach w Krakowie pojawiły się plakaty informujące o nowym konkursie „Art De Coke”. Aby w nim uczestniczyć, wystarczy zaprojektować szatę graficzną zewnętrznych lodówek firmowych Coca-Coli, które miałyby stanąć na krakowskim Rynku Głównym. Projekty mają łączyć elementy tradycji i architektury Starego Miasta oraz promocji utrwalonego w naszej kulturze napoju.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.