Artykuł sponsorowany w Internecie. Prawo prasowe i etykaArtykuł sponsorowany w Internecie. Prawo prasowe i etykaArtykuł sponsorowany w Internecie. Prawo prasowe i etykaArtykuł sponsorowany w Internecie. Prawo prasowe i etyka
Artykuł ekspercki ma neutralny charakter, bez przekazów reklamowych (fot. Photolia)

Artykuł sponsorowany w Internecie. Prawo prasowe i etyka

Artykuł sponsorowany w Internecie. Prawo prasowe i etyka
Patrycja Górecka

Patrycja Górecka

-

, Whitepress.pl

Patrycja Górecka

Patrycja Górecka

Whitepress.pl

Przyjaciel wielu PR-owców, praktyków SEO, specjalistów ds. reklamy w portalach internetowych – o czym mowa? O artykule sponsorowanym. Ta forma promocji, podobnie jak medal, ma dwie strony.

Z jednej strony artykuł sponsorowany to dla reklamodawcy dobry sposób budowania świadomości marki, dla wydawcy zaś kolejna pozycja w cenniku reklamowym. Druga strona natomiast to kwestie prawne i etyczne, budzące wiele wątpliwości zarówno w środowisku branżowym, jak i pośród czytelników.

Ten tekst jest skierowany do osób, którym nieobce są nowe media, a Internet to dla nich codzienne, ważne narzędzie pracy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się