Arii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiegoArii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiegoArii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiegoArii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiego
Ile produktów ostatecznie udało się sprzedać? Nie wiadomo (źr. Arii/Instagram)

Arii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiego

Arii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiego
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Instagramerka z Miami, mimo że ma ponad 2 mln obserwujących, sprzedała poprzez swoje konto mniej niż 36 T-shirtów. Taka sytuacja nie świadczy jednak o kryzysie influencer marketingu. Przeciwnie, może przyspieszyć jego dojrzewanie.

Osiemnastoletnia instagramerka Arii zrobiła coś, co w świecie instagramowych uśmiechów i obowiązkowego optymizmu jest rzadkością. Przyznała się do porażki.

Postanowiła zmonetyzować ponad 2 mln swoich followersów w najprostszy możliwy sposób: sprzedając im koszulki swojego projektu. Mocno uwierzyła w pomysł i sprzedażowy sukces. W końcu oferowała produkt niedrogi, taki, który może przydać się każdemu, a jednocześnie jest mocno tożsamościowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się