ArcticReady – aktywiści kontra ShellArcticReady – aktywiści kontra ShellArcticReady – aktywiści kontra ShellArcticReady – aktywiści kontra Shell

ArcticReady – aktywiści kontra Shell

ArcticReady – aktywiści kontra Shell
Bartosz Bednarski

Bartosz Bednarski

-

Bartosz Bednarski

Bartosz Bednarski

Niedawno Shell stanął w obliczu kryzysu nie tylko w mediach społecznościowych. Konkurs na reklamę firmy, uruchomiony na witrynie promującej odwierty na Alasce, padł ofiarą poirytowanych internautów i został doszczętnie skompromitowany. Tak było na pozór, gdyż za całą aferą stała organizacja Greenpeace wraz z ekipą The Yes Men. Celem było zwiększenie społecznej świadomości postępujących zmian klimatycznych. Środkiem – sprawnie wyreżyserowana prowokacja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się