Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ) - Marketing przy Kawie
Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ)Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ)Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ)Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ)

Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ)

Apple wyprzedziło Google jako najcenniejsza marka (wyniki badania BrandZ)
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Należąca do grupy WPP agencja badawcza Millward Brown Optimor ogłosiła wyniki rankingu najcenniejszych marek świata na rok 2011. W tegorocznym, szóstym zestawieniu BrandZ Top 100 znalazło się 19 marek z rynków wschodzących, a na pozycję lidera wysunęła się marka Apple, która odnotowała ogromny wzrost wartości – aż o 84% w ciągu ubiegłego roku. Tym samym zakończyło się czteroletnie panowanie Google w tabeli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to