Apple and oranges – historie nie do porównania?Apple and oranges – historie nie do porównania?Apple and oranges – historie nie do porównania?Apple and oranges – historie nie do porównania?
Efektowna kreacja z miejscem dla wyobraźni odbiorcy (fot. Apple)

Apple and oranges – historie nie do porównania?

Apple and oranges – historie nie do porównania?
Barbara Niżyńska

Barbara Niżyńska

-

Barbara Niżyńska

Barbara Niżyńska

Jeszcze w styczniu dwa elektroniczne giganty wypuściły na światło dzienne nowe i dość podobne do siebie reklamy. Apple i Sony w swoich spotach skupiają się na produktach, ale również przekazują odbiorcy sporą dawkę idei. To, czyj produkt jest lepszy, nie jest ważne. Liczy się to, kto w tych spotach zagadał odbiorcę, a kto wciągnął go w dialog.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja