„Klient ma zawsze rację” – tak brzmi jedno z klasycznych powiedzeń, które przywołujemy zawsze, gdy spotkamy się z nieprzychylną obsługą w sklepie lub urzędzie. O dewizie tej powinna oczywiście pamiętać każda szanująca się firma, bez względu na to, czy jest niedoścignionym liderem rynku, czy skromną kilkuosobową instytucją. Książka Grzegorza Sikorskiego to publikacja adresowana m.in. do menedżerów i pracowników bezpośrednio odpowiedzialnych za kontakt z klientem. To właśnie za ich sprawą często dochodzi do zabawnych lub irytujących sytuacji, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie firmy. Sikorski temat poważny potraktował przewrotnie, napisał bowiem parodię klasycznego podręcznika marketingu, osiągając zaskakujący efekt: monotonne rozważania o relacjach pracownik – klient nabrały świeżości. Równie oryginalnie brzmi podtytuł książki: „Jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |