Anioły ubierają się u Diesla - Marketing przy Kawie
Anioły ubierają się u DieslaAnioły ubierają się u DieslaAnioły ubierają się u DieslaAnioły ubierają się u Diesla

Anioły ubierają się u Diesla

Anioły ubierają się u Diesla
Artur Wołoch

Artur Wołoch

-

Artur Wołoch

Artur Wołoch

Ikar dzięki skrzydłom chciał dostać się do nieba. Anioły w nowej kampanii Diesla zrzucają skrzydła, aby dostać się na ziemię. Po co? Aby nosić modne ciuchy!

„Niebo nad Berlinem” – kultowy film Wima Wendersa, stał się punktem wyjścia nowej kampanii Diesla. Cherubiny skuszone urokami ziemi porzucają niebiosa, aby zacząć nosić dżinsy. A wszystko zaczyna się na internetowym blogu markofthed.com, poprzez który Delia H. Evens (anagram ‘Diesel Heaven’), postać wzorowana po trosze na węszących wszędzie spisek Łowcach rodem z „Archiwum X”, po trosze na poszukiwaczach sensacji rodem z "Kodu Leonarda da Vinci" gromadzi informacje o tajemniczych, uskrzydlonych postaciach i dziwnych przypadkach porzucenia skrzydeł, notowanych w różnych rejonach świata.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja