Aniołek ci trupka przyniesie - Marketing przy Kawie
Aniołek ci trupka przyniesieAniołek ci trupka przyniesieAniołek ci trupka przyniesieAniołek ci trupka przyniesie

Aniołek ci trupka przyniesie

Aniołek ci trupka przyniesie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Kto chce dostać na gwiazdkę rozjechanego zwierzaka z wnętrznościami na wierzchu? Nowa firma zabawkarska Road Kill Toys ma nadzieję, że są chętni. Oceniając po popularności ociekających krwią kreskówek i innych niby-dziecięcych akcesoriów – prawdopodobnie się nie zawiedzie.

Na firmowej stronie Road Kill Toys można kupić szopa pracza imieniem Twitch, który chyba nie jest w najlepszej formie:

Ślad po oponie, krew i wnętrzności, które zamek błyskawiczny na brzuszku pozwala nam zapakować do środka. I tylko wyłupionego oczka nie da się już schować. Twitch kosztuje 25 funtów i jest dostępny w Wielkiej Brytanii od końca listopada.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja