Anioł i DylanAnioł i DylanAnioł i DylanAnioł i Dylan

Anioł i Dylan

Anioł i Dylan
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niektórzy za skandal uznali ostatnio występ Boba Dylana w reklamie. Nie byle jakiej reklamie, bard bowiem promuje bieliznę. Damską. Nie zawsze zaprasza się do reklam starszych panów, nawet tak sławnych i o takiej reputacji w pop-kulturze jak Dylan. Nie zawsze też tacy panowie biorą udział w reklamie.

Udział w reklamach gwiazd, które od dawna deklarowały swą rezerwę wobec przemysłu reklamowego, to ostatnio coraz popularniejsze zjawisko. Był David Bowie (zob. D.Łuszczek, Kameleon w reklamie, "MpK-A", nr 37, 9.10.2003), Dustin Hoffman (zob. D.Łuszczek, Absolwent znów ucieka, "MpK-A", nr 54, 19.02.2004), na naszym rynku Daniel Olbrychski (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja