Anime marketing - Marketing przy Kawie
Anime marketingAnime marketingAnime marketingAnime marketing

Anime marketing

Anime marketing
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W zeszły piątek wszedł na ekrany zdobywca Oscara w kategorii pełnometrażowego filmu animowanego - "Spirited Away: W krainie Bogów". Nie zdobyły nagrody produkcje amerykańskie, "Lilo i Stich" czy "Epoka Lodowcowa". Nagrodzono anime - w pewien sposób egzotyczną sztukę z Japonii. Jednak jeśli sięgniemy głębiej pamięcią, okazuje się, że obecnie każdy przynajmniej otarł się o ten rodzaj sztuki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja