Wybory prezydenckie w USA nie przyniosły niespodzianki. Prezydentem został po raz kolejny George W. Bush. Zakończona kampania wyborcza miała w sobie znacznie więcej z kampanii reklamowej, niż z politycznej rywalizacji. Atrakcyjność spotów reklamowych więcej znaczyła od rzeczowej argumentacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Specjaliści od Public Relations i marketerzy mieli naprawdę dużo pracy w minionej kampanii. I to chyba oni powinni uważać się za prawdziwych wygranych. (Oczywiście chodzi tu o sztab wyborczy George’a Busha, który, jak widać, stworzył lepszą akcję promocyjną, niż konkurenci.)
Wyścig wyborczy pomiędzy Georgem W. Bushem a Johnem Kerrym ma szanse stać się najdroższą kampanią prezydencką w historii Stanów Zjednoczonych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.