Analiza rynku/konkurencjiAnaliza rynku/konkurencjiAnaliza rynku/konkurencjiAnaliza rynku/konkurencji
Okładka książki

Analiza rynku/konkurencji

Analiza rynku/konkurencji
Maciej Tesławski

Maciej Tesławski

-

pierwszy filozof marketingu

Maciej Tesławski

Maciej Tesławski

pierwszy filozof marketingu

Strateg marketingowy. Pracował dla największych agencji w kraju. Aktualnie niezależny konsultant. Wykłada strategię i marketing relacji. Autor wielu publikacji z zakresu komunikacji marki, autor książek takich jak „Praktyka brandingu”, „Strategia marketingowa”, „Konsument wierny jak pies”.

Chyba nikt nie zakwestionuje twierdzenia, że przed opracowaniem strategii marki i jej komunikacji musimy mieć dokładne rozeznanie na rynku, czyli poznać działania, a najlepiej pozycjonowanie marek konkurencyjnych w naszej kategorii. Fragment książki „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki” Macieja Tesławskiego i współautorów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się